خبرهای داغ:
مدیر آموزش وپرورش نهاوند:

 حفظ و حراست از اموال بیت المال از مهمترین وظایف است

نهاوند-مدیر آموزش وپرورش نهاوند با بیان اینکه حفظ بیت المال از مهمترین وظایف ما است،  بر لزوم حفظ و حراست حداکثری از اموال مدارس و اتخاذ تدابیری جهت جلوگیری از سرقت‌های احتمالی از مدارس تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۲۶۷۵۴
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۴

 حفظ و حراست از اموال بیت المال از مهمترین وظایف استمحمدحسین دارایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با بیان اینکه حفظ بیت المال از مهمترین وظایف ما است،  بر لزوم حفظ و حراست حداکثری از اموال مدارس و اتخاذ تدابیری جهت جلوگیری از سرقت‌های احتمالی از مدارس تاکید کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه تعطیلات نوروز را در پیش رو داریم، لازم است که مدیران مدارس تدابیر لازم برای ایمن‌سازی آموزشگاه و جلوگیری از سرقت‌های احتمالی را به عمل آوردند.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند با بیان اینکه در این راستا باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود، افزود: مدیران مدارس از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان، شوراها، دهیاری‌ها، همسایگان مدرسه و... برای تامین امنیت کامل آموزشگاه استفاده کنند.

وی اظهار داشت: در این زمینه نیروی انتظامی شهرستان و بخشداران نیز با اتخاذ تدابیری می‌توانند در ایجاد امنیت برای مدارس نقش مهمی داشته باشند.

دارایی  با بیان اینکه زحمات همکاران حوزه پرورشی با اهدای هدیه و لوح سپاس قابل جبران نیست، گفت: این مراسم نشانه‌ای از قدرشناسی و توجه به این حوزه است.

وی افزود: کار پرورشی کاری کیفی است و قابل سنجش نیست و نمی‌توان آن را اعداد اندازه‌گیری کرد؛ اما نتایج آن در زندگی دانش‌آموزان بسیار اثرگذار است.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند اظهار داشت: یکی از کارهایی که در حوزه پرورشی انجام می‌شود، اجرای مسابقات قرآن، نماز و عترت و مسابقات فرهنگی و هنری است که هر کدام در جای خود نوعی کار تربیتی است و باعث تقویت روحی کار جمعی در دانش‌آموزان، تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان و شکوفا شدن استعدادهای درونی آنها می‌شود.

وی اضافه کرد: دانش‌آموزانی که در اینگونه مسابقات در سطح مدارس شرکت می‌کنند، معمولاً در دانشگاه نیز موفق‌تر هستند و ارتباط میان فردی بهتری دارند.

دارایی در پایان با بیان اینکه تربیت تضمین کننده زندگی فردی و اجتماعی دانش آموزان است، در سخنانی به تفاوت تعلیم با تربیت پرداخت و گفت: تعلیم یعنی زمینه‌سازی برای انتقال دانش به ذهن دانش‌آموزان، اما تربیت انتقال منش‌ها و ارزش‌ها به قلب و دل دانش‌آموزان است و همین ارزش هاست که انسان را از حیوانات جدا می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات